Stallet och p&j nästa

Godmorgon härliga lördag ♥ Idag har jag ett minst sagt bra lördag framför mig, är helt underbart och vakna upp av det Ä-N-T-L-I-G-E-N är påsklov, hur skönt egentligen?! När min kompis sa till mig efter skolan, "Julia, vi har för fasen lov nu" så ville jag helst skrika av glädje på bussen haha men jag skulle nog skämma ut mig rätt rejält då.. 
Men iallafall, om bara några minuter ska jag redan dra mig till stallet och fixa i ordning Hassan samt packa in sakerna i transporten innan vi beger oss till Vänersborg vid tolv, ska hoppa en pay and jump och köra två låga klasser. Är nöjd bara vi kommer runt helst med inga stopp men annars inte mer än två-tre stycken. Ni ser ju vilka låga förväntningar jag har men ni vet inte hur Hassan kan vara. 
 
Har nog ingen som kan filma eftersom min mobil är sönder men ska försöka få mamma till det ändå att filma med hennes mobil, pappas kvalité suger så det är inte heller någpn idè, annars hoppas jag kunna fota något litet. Är så himla taggad, det var ganska längesedan vi vart ute nu så nya tag och ny tävling. Let`s go! 
Ikväll blir en lugn myskväll med familjen, wonderful! Inlägg rullar under dagen också, ha en grym lördag och första dag på loooovet. 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej! jag tänkte bara fråga om du kunde skriva ett inlägg om hur det var när du letade efter en ponny, jag är just nu på jakt efter en ponny och tror faktiskt att jag har hittat den, men är så osäker eftersom den bara är 5 år! ( men den var som en dröm, bara lite mer dressyr så blir den perfekt! ) och om jag är nu redo att ha en helt egen häst som bara är min, vi har ju andra hästar som jag har ridit ( jag bor på en bondgård med några hästar ) men ingen som jag inte direkt har kunnat satsa med eftersom ena blir för het inom hoppning, och andra har lite problem med frambena och kan inte hoppa så ofta ( vill helst hoppa som du kanske förstår C: ). men i alla fall hur var det och hur gick det i skolan, sjönk dina betyg? Eller kände du att du inte hann med Hassan, och hur länge tog det innan du hittade honom? och hur var han när du provred? och hinner du med kompisar och sånt? Ja men ett sånt inlägg skulle jag behöva just nu! :-D Mvh Klara

Svar: Hej! Ja jag kan absolut skriva ett inlägg om det lite senare, kram på dig :)
julialinneaaxelsson.blogg.se

2014-04-14 @ 13:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0