Stalldag it is

Vet ni vilken grym dag jag har idag som väntas? Om bara några minuter ska jag dra mig till stallet faktiskt, ovanligt att höra på morgonen kanske men idag har jag prao i skolan hela dagen och därför praktisterar jag där Hassan står uppstallad. Det kommer bli hur härligt som helst att få andas och jobba med hästar hela dagen! Vid åtta, om en halvtimme ska alla 25 hästar släppas ut och fodras och under dagen väntas lite annat jobb innan hästarna ska in vid fyra och fodras, sedan någon gång på någon paus under dagen ska jag passa på att rida Hassan. Förmodligen får det bli dressyr + lite uteritt. 
Ikväll väntas ännu mer häst, då ska allt annat i stallet göras klart hos Hassan och kanske hjälpa till och kvällsfodra. Stalldag it is, verkligen! 
Så idag spenderas timme efter timme i stallet, hur härligt som helst. En grym fredag och uppdatering kommer under dagen! 
Nu kickar vi denna dagen! 
Louise och hennes mamma kommer och hämtar mig om bara några få minuter då Louise också står där med sin ponny och har prao också eftersom hon går i min klass, så hästar, Louise och frisk luft - love this ♥ 
Live uppdatering och inställda kommer under dagen!
 

Kommentarer
Postat av: Natural Ponies - Tuuli

Sv; Precis! Tack så jättemycket :)

2014-04-04 @ 07:33:56
URL: http://naturalponies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0