Snart ett år tillsammans

Om bara sex dagar, lite mindre än en vecka så har jag haft min fina fina Hassan i ett helt år. Ett år av slit, kämpande, tårar och en obeskrivlig lycka. Ett år av glädje och så många pussar på mulen, så många kramar efter grymma ridpass och så många besvikna miner från mig av skit pass rent ut sagt. Vi har upplevt allt tillsammans. 
Idag så kan jag inte tacka min moster nog för att hon hittade denna ponny och ringde på honom för provridning, för jag trodde ALDRIG att det var just Hassan som skulle stå som min ponny ett år senare. 
Han är så speciell och det gillar jag mer än någonting med honom, så mycket kärlek och personlighet i den ponnyn och den där glimten i ögat av lycka. Någonting är det och jag lovar att det här bara var "meant to be", jag tror det var meningen att det skulle bli vi. 
 
Underbara ponny, snart ett år tillsammans och massa timmar tillsammans, och det kommer bli så mycket mer. Du kommer få stanna hos mig ett långt tag, för nu finns det inte på världskartan att skiljas från honom.
Jag älskar dig ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag tror man kan se hur mycket vi älskar varandra genom bara en bild, tycker verkligen om honom mer än något annat..

Kommentarer
Postat av: sonny

Man ser gnistan mellan er. Han ser så glad ut mig dig

2014-04-23 @ 21:03:43
URL: http://sonnya.blogg.se
Postat av: Freia

Gud vilken söt bild!! :D

2014-04-26 @ 12:28:27
URL: http://enkopingsryttare.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0