Snabb uppdatering

Har precis landat i mys kläderna efter en GRYM kväll med mina tjejer. Lite smått firande sen jag fyllde år och det var riktigt riktigt kul! Nu har alla precis åkt hem och jag tänkte slänga in ett inlägg och sedan läsa lite bloggar innan jag ska sova. Helskönt! Hassan har fått vila idag och pappa har fixat i ordning stallet, det är bara idag jag inte träffat honom och alltså inte på 20 timmar, fruktansvärt.. jag är löjlig, men han är ju för bäst. Imorgon ska vi ut i skogen, myspys. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag hoppas ni haft en bra fredag, nu är det ÄNTLIGEN helg och två dagars sovmorgon igen som tur är. Nästa vecka är underbar! Slutar 11 på onsdag, ledig torsdag och mys i skolan på fredag. Alltså bara två hela riktigt skoldagar! Let`s get started. Men nej, vi tar inga dagar i förväg. 
Grym fredag, vi hörs mer imorgon ♥
 
Några veckor gammal bild. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0