Smått ångest

Nu sitter jag och pluggar lite inför nationella proven imorgon, har en seriös ångest över morgondagens prov.. faktiskt. Eftersom det staplar av i ämnet geografi vilket är mitt enda väldigt svaga ämne i SO:n känns det sådär när jag inte kan alls mycket, det får gå som det går helt enkelt.. 
Red även Hassan förut med min vanliga sadel och han var precis som vanligt igen, vilket betyder att han inte var skadad, dressyr sadeln låg nog bara fel helt enkelt! Idag red jag lite lösgörande i paddocken en stund innan jag och Louise red ut till sandvägen en sväng efter och rejsade hela långa sandvägen, Hassan blev så himla glad och taggad! Red med det bettlösa hela passet idag igen och han gick så himla fint från början till slut, väldigt nöjd över min pojk idag ♥
Har inte gjort så mycket mer idag då jag gick en lång skoldag, men nu väntas bara korta underbara dagar och sedan även lov på fredag, det är bokstavligtalat så jävla skönt. Jo, justeja! Jag har pajat min mobil igen hehe, så just nu funkar den in alls vilket betyder att ni inte kan nå mig på snapchat, instagram eller sms för er som känner mig, eller ringa för den delen. Men nästa vecka får jag min nya iphone5 s så vi får stå ut en liten ynka vecka!
 
Ska sova nu så jag kan vakna aningen pigg och glad till nationella imorgon, behöver lite peppning och go sömn så jag laddar upp. Sov bäst girls & boys!
 
Åh vad jag älskar denna bilden på mig och Hassan i somras, lycka är bara förnamnet.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken himla härlig bild!

2014-04-08 @ 22:30:45
URL: http://tobehappy.blogg.se/
Postat av: Theli

Åh bilden Julia, så himla underbar <3

2014-04-09 @ 17:02:11
URL: http://theli.horseworld.se
Postat av: Tuva

Åh vilken härlig bild :D

2014-04-10 @ 17:07:21
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0