När allting känns så perfekt

Godmorgon ♥ Vaknade underbart glad och taggad på livet men väldigt trött. Igår var en lång dag och jag gick upp och la mig tidigt då ögonen slocknade tidigt igår. Men på något sätt bakom all trötthet, så är jag pigg. Så pigg och glad som jag aldrig varit förut. Lever fortfarande kvar på känslan från hoppträningen igår, säger bara wow igen! 
Idag slutar jag skolan redan vid 11 (!!!!!) vilket bara är typ det bästa jag skulle kunna få vara med om nu haha. Så ska bara till skolan och genomföra tre lektioner, sedan åker jag hem vid elva igen. Då ska jag bara ta det lugnt och fixa lite med bloggen, har lite mejl att skicka iväg inför kommande samarbeten. I eftermiddag ska även Hassan ridas, jag ska bara rida igenom honom och jogga bort eventuell träningsvärk från igår, annars bara enkla övningar och jobba honom i en lång form ganska lugnt. På det så är det jätte fint väder också vilket såklart är jätte härligt. 
Tror även jag ska dra mig ut på en springtur några kilometer ikväll, eller en powerwalk med någon grym podd i öronen. Så får det också bli! 
 
En riktigt härlig och lugn onsdag, om jag radar upp allt jag ska göra så är inget dåligt. Jag ser fram emot allt och är inte less på någonting just nu. Så jäkla lycklig, ibland behöver man en smäll på käften för att inse hur bra vi har det, faktiskt. Efter så mycket som har hänt, motgångar som rullat in så är jag så otroligt glad att få dessa framgångar och känna att livet faktiskt äger. Tack alla ni för underbara kommentarer & tack alla andra för alla andra bara är ni. Håll koll vid ett tiden, då kommer en grym bloggtävling ut i samarbete med ett grymt företag. Nu rockar vi onsdag!
High on life och jävligt livsglad, för en gångs skull. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0