Några grymma bloggar

DENNA bloggen tröttnar jag bokstavligtalat aldrig på eller aldrig på att länka, tjejerna bakom är så fruktansvärt drivna, glada och positiva och det ger bloggen en sådan härlig stämning. Man blir glad bara av att söka på bloggnamnet i adress rutan i hörnet, min standard blogg som jag alltid kollar in först på, den absoluta favoriten. Det räcker att jag skriver bloggens första bokstav så kommer den upp först, för att jag antagligen läser den så fruktansvärt mycket. Jag bara älskar den så otroligt mycket och den bloggen och tjejerna ligger varmt om hjärtat, grymma verkligen. 
 
Den HÄR bloggen är en annan blogg som jag också läser ganska ofta, en väldigt snäll och härlig tjej som alltid är glad och kämpar varje dag, hon rider ju helt otroligt bra och hennes bilder är bara för bra. En väldigt trevlig blogg med en god ton som jag faktiskt börjat gilla mer och mer, kika in du med! 
 
Efter att ha läst mycket om DENNA bloggen på facebook och andra bloggar bestämde jag mig för att kika in och vilken jäkla energikick man får. Hon som driver bloggen är ALLTID så himla glad och positiv och verkligen taggad, hon kämpar och sliter för att nå toppen och hon är nära måste jag säga för hon kämpar verkligen varje dag, varenda minut. Jag tror på henne och hennes sätt att driva sin blogg mot ett större varumärke, bloggen är grym.
 
Till sist ännu såklart min stora favorit som är DENNA, den ligger mig riktigt varmt om hjärtat, en tjej jag snackat lite med på sistoen och vi har faktiskt blivit riktigt bra vänner genom bloggvärlden och facebook. Hennes ponnysar är ju bara att smälta för och hon är helt fantastisk, för alla fina ord jag fått från henne så vill jag bara berätta för henne inför alla här att denna tjej är underbar. Världens bästa tjej och blogg! 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Tack fina du! Bäst är du <3

2014-04-20 @ 17:26:09
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/
Postat av: Lovisa Magnusson

Tack fina du! Bäst är du <3

2014-04-20 @ 17:26:11
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0