Några bloggar i min smak

DENNA bloggen är helt grym som dessutom inspirerar och motiverar mig något otroligt till att tänka om. Man kan nog kalla bloggen för vad som helst men något men inriktning NH /Natural horsemanship. Jag tror många kommer eller redan gillar denna bloggen. Fin design, ur goa tjejer och fina ponnysar. En blogg i min smak som faller mig perfekt!
 
Även den HÄR fina bloggen, två fina och undebara kompisar till mig som alltid peppar en och skriver fina kommentarer till mig, den bloggen är en sådan perfekt blogg i mina ögon. Fin design, ur söta ponnysar och tjejerna så himla snälla och goa, kika in och ni lär inte ångra er! 
 
Den HÄR bloggen också, som bloggaren är väldigt snäll mot mig. Peppar mig alltid en massa att fortsätta kämpa vilket jag är tacksam för! En ganska stilren men fin header och även design, en häst som är hur otroligt söt som helst och somsagt en väldigt snäll person! Kika in och se vem det är, kanske någon av dina nya bloggar att läsa?
 
Sist men inte minst kan vi ta den HÄR bloggen som drivs av min grymma vän som tidigare bloggat på HorseWorld men fått sådana underbara möjligheter och driver nu en blogg som är en dag gammal, men fortfarande hel bäst på alla sätt och vis. Designen är mumma, ponnyn hon rider är nog en av dom sötaste jag sett och såklart henne. Helt grym, en blogg som jag tror kommer bli din favoritblogg också, som den är min!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Underbara du Julia <3 <3

2014-04-05 @ 14:27:06
URL: http://www.theli.horseworld.se
Postat av: sonny

Älskade du , så snällt av dig så jäkla snäll är du :)

2014-04-05 @ 14:32:39
URL: http://sonnya.blogg.se
Postat av: Natural Ponies - Tuuli

Tack finaste du!

2014-04-05 @ 18:40:37
URL: http://naturalponies.blogg.se/
Postat av: Sanna Bäckström

Åh bästa du, du anar inte hur mycket du betyder för mig, älskade vän. Läser din blogg varje dag även fast jag kanske är dålig på kommentera ska du veta att jag är inne varje dag. Din blogg äger Julia, hela du äger.

Bamsekram till bääääästa du <3

2014-04-05 @ 21:45:17
URL: http://sannabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0