Musik är bara för underbart

Jag lyssnar verkligen på musik konstant precis över allt och ingenstans och jag dör hellre än att inte få lyssna på musik. Det är verkligen underbart och vissa låtar kan få mig att må så fruktansvärt bra och vissa så fruktansvärt dåligt, men det är bra. Oavsett om det är i bussen, när jag är ute och springer eller promenerar, i skolan på lunchen, morgonen, kvällen, lektioner, när jag sminkar mig eller när jag framför allt bloggar. Det är bara för himla härligt helt enkelt! 
 
☆ All of me - John Legend
☆ Neon lights - Demi Lovato
☆ Just a dream - Nelly
☆ Rather be (feat. Jess Glynne) - Clean Bandit
☆ Trumpets - Jason Derulo 
☆ Angel - Akon
☆ Arlanda - Niello

Det här är bara ett par få av alla mina favoritlåtar, jag har verkligen hur många favoritlåtar som helst och jag lyssnar på en himla massa olika låtar hela tiden. Jag är mer än glad om ni kommenterar alla era favoritlåtar så jag kan fylla på mitt bagage med era tips på låtar, gå lös i kommentarsfältet nu!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuva

Musik må ju vara det bästa som finns, bra musik smak du har förresten ;)<3

Lyssna på länge leve vi med Ison & Fille, grymt bra låt! :)

2014-04-20 @ 20:29:03
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0