Man mår som man mår

Tänk vad hästar och frisk luft kan göra när man mår dåligt! Har under hela dagen sedan jag vaknade imorse mått väldigt dåligt, haft så himla ont i halsen, huvudet och varit allmänt hängig, är också väldigt trött och jag tror verkligen att skolan tar mycket energi, det tar på alla krafter med tusen prov och inlämingar om man säger så men jaja, man mår som man mår. Åkte ändå till skolan för att göra dom nationella provet, vilket förövrigt gick grymt bra äntligen. Toppade mitt trötta humör! 
Åkte även till fotbollsträningen efter skolan och kollade på samt stod lite i mål eftersom jag själv inte fick träna. 
Nu på kvällen fick det bli en sväng till stallet också, jag red Hassan en stund lösgörande i paddocken barbacka i mjukiskläder och duggreg men han var så himla duktig. Hela passet var grymt och han får en stor guldstjärna idag. Gjorde lite sluta, öppna, skänkelvikningar och flyttningar diagonalt snett igenom och han flyttade riktigt bra. Formen och trampet satt i alla gångarter nästan hela tiden. 
 
Eftersom jag mÅr som jag mår ska jag stänga av efter detta inlägget och sova, har ett nationellt prov imorgon med och jag måste till skolan och göra det känner jag, så vi får se om jag går hem efter nationella imorgon. Vi får se då. Nu vill jag bara vila upp mig så vi hörs mer imorgon, puss på er ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0