Lugn torsdag

Godmorgon på er ♥ Idag är det torsdag, en dag närmare helg och nu är det bara två skoldagar till innan det är helg och man får sova igen, haha. Går en hyfsat kort men hemsk skoldag till halv tre, har hur himla tråkiga lektioner som helst men jag får roa mig med alla kompisar helt enkelt, vi får hoppas dagen går fort bara. 
När jag kommer hem så väntas lite plugg time, har bara lite engelska och en svenska uppgift att göra klart. 
I eftermiddag när jag är klar så cyklar jag ut till stallet, Hassan kommer inte vila idag utan han gör det imorgon istället då jag inte kan rida imorgon. Så jag ger mig ut på en uteritt eller longerar/tömkör honom och fixar stallet. 
Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt för en gångs skull, ingen träning och bara en massa tid att ligga och dega framför datorn, skriva lite inlägg och läsa bloggar. Om det är något plugg jag har kvar så kommer jag även göra det ikväll! 
 
Snart ska jag trampa iväg till skolan och genomgå en förhoppningsvis okej skoldag, vi får se. Men då har jag något att längta efter i skolan - hem och stallet. Vi hörs senare igen! 
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia Höglund

Kan du inte lägga ut bilder och skriva om dina bettlösa träns? :)

2014-04-24 @ 14:59:39
Postat av: Wilma

Sån gosig bild!

2014-04-24 @ 20:11:45
URL: http://wilmafur.se
Postat av: Anna

Gullig bild!

2014-04-24 @ 21:00:38
URL: http://perssonanna.blogg.se
Postat av: Anonymt

Så fin han är; )!

2014-04-25 @ 19:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0