Lugn men super härlig lördag

Hur härligt är det inte att sitta med en god frukost på altanen i shorts och linne i strålande sol och blogga? Jo, mega-super härligt. Det gör jag just nu och det är bara så underbart. Ska skriva lite inlägg, läsa och kommentera lite bloggar och sedan spela in lite videos. Jag åker inte till stallet föräns senare och då ska Hassan ridas. Förmodligen rider jag ut till sandvägen och galopperar av honom lite, mys pys i skogen helt enkelt. Senare ska jag säkert dra till någon kompis och sedan ha en riktigt mys kväll framför tv:en, en lugn, skön men ändå super härlig lördag. Vad ska ni hitta på för skoj idag?
En bild från ett pass med repgrimman för någon vecka sedan, wonderful!!

Kommentarer
Postat av: Klara

Snygg repgrimma! Var är den ifrån? :D

2014-04-29 @ 15:18:31
URL: http://skogsmullen.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0