Lördag i min smak

Idag vaknade jag av solen träffade mig i ansiktet, det är hur fint väder som helst och solen skiner verkligen på den blå himlen medans fåglarna kvittrar, jo men det här blir nog en riktigt skön dag. Hur underbart en lördag som denna?
Om en liten stund ska jag dra mig ut till stallet, jag ska rida en riktigt lång och skön uteritt tillsammans med Julia Segedal och hennes ponny, jag tror tillochmed vi ska rida bort till min gamla shetlandsponny Fredman och sedan fortsätta vidare till galoppbanan, tror Hassan kommer älska att få springa på en galoppbana. Det tar säkert två timmar men det är skönt för alla att få komma ut i skogen och mysa. Jag tror verkligen det kommer bli hel mysigt, jag och Julia har alltid så himla kul på våra uteritter med en hel del snack också.
I eftermiddag ska familjen på påskmiddag hos farmor och man kan ju aldrig klaga på hennes mat haha.  
En riktigt härlig lördag skulle jag tro! Vill även be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, har verkligen massa annat att göra men ni får stå ut med att jag försöker så gott jag kan. 
 
Ha en bra påskafton och ja, GLAD PÅSK PÅ ER! ♥
Tycker om denna varelse rätt så jättemycket..

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Glad påsk :)

2014-04-19 @ 12:13:50
URL: http://nattstad.se/vanessaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0