Lika bra igen

Hejhej! Har nyss ätit, kollat lite bloggar och hoppat i myskläderna. I stallet förut så red jag Hassan ändå på hacket, han var på riktigt bra humör så jag kände att jag ville fortsätta som igår i paddocken, så jag lindade och drog mig till paddocken i värmen. Han skötte sig exemplariskt bra vill jag säga, som jag skrev så vart han underbar igår och jag hade nästan samma känsla idag. Han var väldigt väldigt pigg och stark och ville helst springa allt vad han kunde, flängde lite med huvudet och vart lite mer på tårna men jag tycker ändå han var nästan lika grym idag, vet inte vad det är men nu rullar allt bara på så perfekt. Min kompis hoppade lite samtidigt och efter tog även jag några språng och skuttade över, han har aldrig varit så glad över att få hoppa och busa över hindrena. Det värmer i hela mig att se han rusa och tycka det är så kul att hoppa lite efter bakslagen i hoppningen, nu är vi taggade för nästa veckas hoppträning, dessutom på hackamoret faktiskt. Vill bara berätta det att jag faktiskt har världens bästa ponny, finner inga ord. Efter två ganska intensiva pass med en genom svettig ponny båda dagarna får han endast stå och beta och ta en lugn promenad imorgon, han om NÅGON förtjänar det. 
 
Nu har jag kommenterat lite bloggar och tänkte den sista halvtimmen fram tills tio skriva lite inlägg till er innan jag ska sova, vill sova i tid och inte vara död imorgon. Idag har verkligen varit en riktigt skön tisdag i mina ögon ♥
Två bilder på min snygga idag, smälter..

Kommentarer
Postat av: Wilma

Jättefina är ni!

2014-04-23 @ 20:16:45
URL: http://wilmafur.se
Postat av: sonny

Fin blogg har du :D Kolla mitt inlägg om tjej och killkläder
www.SonnyA.blogg.se

2014-04-23 @ 21:51:59
URL: http://sonnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0