Kvällsupdate ☆

Vilken härlig måndag, faktiskt! Det var väldigt jobbigt dom minutrarna när man skulle upp ifrån sängen efter en skön helg och under det varma täcket men när jag väl kommit upp kände jag mig så glad, taggad och livsglad. Gick skola från halv nio till halv tre och efter skolan åkte jag hem, solade lite och pluggade pytte lite innan jag åkte och tränade i värmen. Hade väldigt ont i huvudet av värmen i slutet men grymt skön träning ändå. Perfekt! Den slutade runt sju och då åkte jag och pappa till stallet. Medans pappa fixade alla stall sysslor satt jag ute i solnedgången i converse och shorts med Hassan betandes bredvid mig. Gick lite och tricktränade lite, han var väldigt nyfiken på mina fickor och ville helst pussas en massa men det gick bra. Älskar när han är på mys humör och bara lägger mulen på axeln, den känslan är underbar och att han var det just idag när jag haft honom i precis ett år var det ännu roligare. Ett perfekt avslut på kvällen och dessutom på en sån här dag! 
 
Som sagt, idag har jag haft Hassan i precis ett år. Idag, fast för ett år sedan satt vi påväg ner i landet medans jag  grät lyckotårar i bilen och skulle hämta hem honom, det har hänt mycket sedan dess och jag är glad för alla sekunder med denna varelse. Min favorit i alla lägen, bästa vän.. 
28 april 2013 - 28 april 2014 och massor med fler år väntas tillsammans ♥
 
Ett år av obeskrivlig lycka med denna individ, my one and only ☆
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0