Härliga tisdag

Musiken på och bloggfliken uppe, dags att inta dagens morgon blogg-mode haha. Lite senare än vanligt kanske men alltså hur skönt är det inte bara att sova tills man vaknar, ta en god frukost, lyssna på någon podcast och ta en härlig promenad i det fina vårvädret, helt underbart! :D 
 
Idag har jag egentligen inte så mycket planerat. Vädret strålar utomhus och det toppar verkligen humöret tycker jag, om en stund ska jag dra mig till stallet och rida Hassan. Har tänkt att rida lite i paddocken, mycket skritt och trav övningar. Vet en hel del nya övningar som jag tänkte testa nu, ganska lugnt men ändå känna igenom hela honom. Tänkte inte ta en massa galopp idag heller, mycket skritt och trav får det bli. Sedan tänkte jag även göra något jag inte gjort på riktigt länge, nämligen hälsa på min gamla shetlandsponny som står i stallet några minuter i från Hassan och ta en härlig promenad med honom, äntligen får jag pussa på han igen. 
Annars dra mig iväg till någon kompis eller åka in till stan och fika, jo men det får bli dagens plan tror jag! 
 
Nu ska jag svara på lite spännande bloggmejl, ta mig något riktigt gott att äta och skriva massvis med inlägg en halvtimme innan det väntas stallet i det fina vädret! 
 Känner mig typ såhär just nu, happy face, high on life och astaggad på precis allt.

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Vilken härlig bild :)

2014-04-15 @ 12:03:45
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0