Goodmorning thursday

Godmorgon fina ni ♥ Nu står jag i köket och bloggar och skypear med min Karl medans jag steker korv och bröd till frukost, tycker det vart en väldigt bra kombination faktiskt. Är verkligen hur trött som helst, det spelar ingen roll om jag vaknar tolv eller sju, jag är precis lika trött ändå. Men jag ska ta tag i dagen nu, har iallafall gjort mig i ordning och nu ska jag bara äta lite. 
Vid lunch tid ska jag ta bussen ut till Överby (stan för er som inte vet vad det är eller som inte bor i Trollhättan) och möta upp pappa, då ska vi äntligen hämta ut min iphone 5s! (!!!!!!!) 
Har varit utan mobil i två veckor nu men när jag fyllde år då här 30 mars så fick jag ett brev av pappa där det stog att jag skulle få en iphone 5s den 17 april, vilket är idag. Gissa vem som blev lycklig igen ;) 
I eftermiddag ska jag åka ut till stallet också, då ska stallet göras i ordning och en massa mys och pussar på Hassan, tror han får vila idag då han gått så bra och hans bakben är helt som vanligt nu, imorgon ska vi rida på långritt med massa i från stallet och då vill jag ha honom pigg och glad. Det kanske får bli en promenad eller något sådant annars! 
 
Det ligger ett inlägg med massa tankar och sedan ett där ni får reda på något HELT nytt som jag nyss fått reda på. Håll utkik under dagen, nu gör vi detta till en bra torsdag helt enkelt 
Underbara häst..

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Bara ÄLSKAR din blogg Julia! Du är så himla grym! Favorit bloggen helt klart :D <3

2014-04-17 @ 11:45:50
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0