Godmorgon härliga lördag

Godmorgon härliga lördag ♥ Nu är det äntligen helg, äntligen lördag och äntligen slippa skolan för någon dag! Nu har jag precis ätit och startat upp min dator, dags för att blogga lite inför dagen och läsa era grymma bloggar. Om en stund ska jag åka till stallet, då ska Hassan ridas och stallet göras iordning. Har inte riktigt bestämt mig vart jag ska rida, men förmodligen rids han ut iallafall, bettlöst. 
I eftermiddag vid tre drar vi oss mot Grästorp, då ska en match spelas med fotbollen mot Gauthiod. Taggad är bara förnamnet, nu kör vi!! 
 
Har inte så mycket mer att berätta, vill önska er att ni också får en grymt härlig lördag och gör sådant ni verkligen gillar. Kika in på bloggen regelbundet idag, det kommer en förhoppningsvis väldigt bra uppdatering idag. Tack för ni läser, snart kommer en helt ny design också, håll ut! Nu gör vi lördagen till något bra!
 

Kommentarer
Postat av: Natural Ponies - Tuuli

Sv; Åh fina du, så underbart att höra! Jag blev alldeles tårögd av din kommentar! Vi finns här som stöd för dig, bara att prata med någon av oss om det behövs!

2014-04-05 @ 11:10:35
URL: http://naturalponies.blogg.se/
Postat av: evie

Så fin ponny :) spelar du fotboll också?

2014-04-05 @ 19:53:13
URL: http://evieastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0