Gekås Ullared next

Nu sitter jag och pappa i bilen påväg ner till Ullared, tar ungefär två timmar så vi är väll framme om lite mer än 1 timme skulle jag tro. Har en hel del saker jag behöver köpa till båda mig själv och Hassan och speciellt nu när jag fick massa pengar i födelsedags present passar det ganska bra med en ordentlig shopping-dag. 
Har tänkt att köpa mig en ny slickepot godis till Hassan, ett hackamore, b-vitamin, benskydd, boots och lite andra små saker + lite kläder och smink till mig själv. 
Ikväll ska jag åka till stallet, prova nya saker och ta en lugn mys promenad. Härlig avslut på veckan! 
Ha en bra dag fina ni och gör dom sista dagarna på livet riktigt bra nu! 

Pappas dåliga försök till ett duckface..



Kommentarer
Postat av: sonny

Alltid kul att åka till Ullared när man har sparat pengarna själv ;)

2014-04-20 @ 14:26:01
URL: http://sonnya.blogg.se
Postat av: Mathilda 💗

Åh vad kul din lille skit 😘
Sista dagarna på livet? Noo lovet menar du väl 😘

2014-04-21 @ 00:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0