Fullspäckad tisdag

Godmorgon! Idag är det tisdag och en skön men fullspäckad dag som väntas, har skola och är hemma vid fyra, klockan fem ska jag dra mig ut till stallet direkt, då vankas det hoppträning för Emelie, har inga höga förhoppningar, vill bara att han ska hoppa, hur fult det än ser ut så ska han över och det har gått bra det senaste, så jag hoppas det går bra även idag. Finns ingen mer tid då jag är hemma vid halv tio ikväll efter det, så tyvärr kan det bli lite halvdålig uppdatering idag om jag inte slänger in något emellan. 
Men nu måste jag dra mig till skolan, hur trött jag än vaknade så är det en lång skoldag som gäller. Wiho!! Eller inte.. 
 
Vi hörs under dagen, ha en jättebra tisdag friends!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0