Ett försök till en bra söndag

Godmorgon fina ni ♥ Eller det kanske inte passar att säga godmorgon när klockan är strax före tolv? Jag vet inte riktigt, haha. Men idag är det söndag vilket känns lite halv tråkigt faktiskt, gillar verkligen inte söndagar och hur många som än skriver att man ska skippa söndagsångesten så går det bara inte, hehe. 
I vilket fall som helst så ska jag och Hassan rida ut med Lova och hennes ponny Capri i stallet, idag tror jag han får gå på det hemgjorda bettlösa tränset igen då repgrimman är så knasig! Men det är iallafall bettlöst. 
Vi rider nog en lång och härliga tur och galopperar en massa, så himla härligt. 
Ikväll ska jag ladda inför veckan, skriva lite inlägg till er och mysa till det ordentligt. En bra söndag trots allt! 
 
Vi hörs såklart under dagen, det kommer bland annat upp ett långt inlägg om allt som ändrats nu. Håll koll, ha en jättebra söndag vänner!
 
En bild från instagram på min lilla mys ponny i ridhuset, sååå söt är han.
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Härlig bild det där!

2014-04-06 @ 16:46:08
URL: http://linastrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0