En dag närmare helg

Äntligen torsdag för det är en dag närmare helg och fredag! Men själv har jag dock ingen direkt rolig torsdag, skola fram tills halv tre och väl hemma från skolan sedan väntas en hel del plugg. Har båda engelska, en lång idrott uppsats att göra klart och svenska och det roliga är att allt ska in imorgon, så det är bara att börja. 
Någon gång tar jag en paus och skriver lite inlägg till er också! 
Hassan har gått båda hoppträning i tisdags och igår joggades han så idag är det hans vilodag. Då ska bara stallet fixas i ordning lite snabbt! Som ni märker har jag ingen vidare torsdag, men jag ska försöka göra den så bra som möjligt iallafall. Va positiv och glad så kommer ni långt! 
 
Ha en bra dag alla fina bloggläsare och tack för gårdagens besöksrekord, så kul att vi är påväg tillbaka igen! Pussa eran ponny eller häst extra mycket idag, krama om era kompisar och säg något fint. Skicka iväg ett snällt sms eller gå fram och säg hej till den som sitter själv och jag lovar, du kommer göra någons dag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lydia

Så fin blogg du har!
Jag har precis skaffat en ny blogg och det skulle vara jätteroligt om du ville titta in och kanske lämna en kommentar :)
http://lydiaathieme.blogg.se

2014-04-03 @ 09:07:47
URL: http://lydiaathieme.blogg.se
Postat av: Thea - Theli.horseworld.se

Åh så underbart fin! :D <3

2014-04-06 @ 11:44:57
URL: http://Theli.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0