Efter framgång kommer motgång igen

Puuhh, nu, sent på kvällen har jag först tid att få skriva lite här. Jag har verkligen haft fullt upp hela dagen och gjort saker i non stop, Hassan reds och jag tränade på kvällen. Tyvärr har jag väldigt mycket att göra och bloggen får lida med dålig uppdatering vissa dagar, en av dagarna vart idag. 
I stallet fick Hassan gå ett dressyrpass på det bettlösa och jag vet inte vad jag ska säga, det gick skit dåligt rakt igenom. Var mest orolig att han har ont på något ställe då han bara tjurade ihop och la öronen bakåt så fort jag skulle fatta galopp. Sedan var han båda ofokuserad och lite stel i nacken och benen, väldigt trött och slö fast ändå pigg. Han kändes i vilket fall som helst inte bra, jag red med dressyr sadeln vilket jag inte gjort på länge och tyvärr tror jag att den ligger fel på honom eftersom han bara tjurade när jag la på skänkeln vilket han aldrig gjort med min vanliga sadel. Men jag tror bara han hade en dålig dag, vi får se imorgon hur han är men som tur är var han glad och pigg som vanligt när jag promenerade av honom. Men vi tar nya tag, det kan inte alltid gå bra! Men jag älskar honom lika mycket ändå, mitt älskade hjärta ♥
När jag tränade var det tufft men väldigt bra, grymt. 
 
En seg måndag med ett aningen sämre ridpass men ändå avslutade kvällen ganska bra. Nu måste jag verkligen släcka ner för idag så hörs vi mer imorgon med lite mer inlägg. Godnatt!
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Sån härlig bild! :)

2014-04-08 @ 21:49:08
URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0