Bra torsdag för en gångs skull

Just nu sitter jag nere i soffan under en mysig filt och ska snart göra mig i ordning för att sova. Har stekt lite pannkakor nu på kvällen som jag direkt efter detta inlägg är klart ska äta med lite gott te. Himla mysigt ♥
Är så fruktansvärd glad för att det är sportlov efter morgondagens skola, helt sjukt vad fort tiden har gått men hur underbart med lov?! Har så mycket roligt planerat! 
Idag busade jag bara med Hassan i trädgårdshagen, trixade lite och sprang runt och busade, bara hade kul. Gick runt transporten några gånger också och han ville helst gå in haha. 
Imorgon väntas en hel dag med vänner och Hassan vilar, bra start på lovet. 
Har pluggat lite och tagit det lugnt annars idag vilket har varit väldigt skönt, nu ska jag äntligen snart sova och vara laddad för sista dagen innan lovet! Hoppas ni haft en bra dag och sov riktigt gott sedan, ni är grymma!
 
 

Kommentarer
Postat av: Natural Ponies - Tuuli

Sv; Tack så mycket :D

2014-04-10 @ 22:05:33
URL: http://naturalponies.blogg.se/
Postat av: Mathilda N

Sportlov julia haha

2014-04-11 @ 23:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0