Betygsätter schabrak

Det här schabaket tror jag absolut hade passat på något shettis ekipaget på mini hopp banorna men för mig är det inget vidare. I mina ögon är det inte något snyggt schabrak, det är mest sött och gulligt. Men för vissa små hästar vore det säkert gulligt, jag tycker själv inte om trycket med dom tre hästarna samt "frukterna" 
Nej, inget för mig direkt. 1/5
 
 Det här är ett typiskt "julia-schabrak" så att säga, en väldigt simpel design och inga störande mönster. Snygg passoal och riktigt snyggt i mina ögon. Simpelt, snyggt och välgjort! 5/5
 
Okej, alltså det här schabraket var verkligen inte snyggt alls. Det känns lite tråkigt och mönstret på själva schabraket är inte snyggt på något sätt. Sedan att ha diamanter på halva är ju bara onödigt och fult, hellre diamant stenar runt hela. Tyvärr inget som faller mig i smaken alls. 0/5
 
 Jag vet inte riktigt vad jag ska sätta för poäng på det här.. själva schabraket i helhet var snyggt men trycket med en massa städer från olika länder var inte alls fint, det hade varit bättre om det stog kanske en stad men just det trycket med så många olika drar ner på poängen en del. Hade nog själv inte velat köpa detta schabrak, men absolut om det fanns detta och några av dom där uppe som jag inte tyckte om hade jag klart valt detta. 3/5
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Bäckström

Bra smak på Schabrak har du! ;)

2014-04-16 @ 16:42:09
URL: http://sannabackstrom.se
Postat av: Wilma

Kul inlägg! :)

2014-04-17 @ 16:39:34
URL: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0