Åttondeapriltjugohundrafjorton

Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har verkligen jag, dock när jag skulle gå upp förut var jag bokstavligtalat död, ville helst lägga huvudet under täcket och sova några timmar till.. men, nu är det tisdag och skolan väntas med dessutom en lång skoldag. Är hemma strax före fyra och då ska jag bara hem och vända innan jag drar mig ut till stallet. Allting ska fixas och Hassan kommer få ridas ut, förmodligen. Har inte riktigt bestämt mig än men något åt det hållet, eller så tränar vi lite lydnad och NH från marken. Vi får helt enkelt se senare! 
Ikväll ska jag plugga resterande tiden och försöka få till lite inlägg, även fast jag har väldigt mycket att göra just nu vill jag ändå få bloggen uppdaterad med någorlunda bra inlägg iallafall. 
 
Hoppas jag att ni får en riktigt grym tisdag! Vad ska ni göra idag? Hopp eller dressyr träning, plugga, rida sina hästar? Tell me! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0