Ännu en bra onsdag är över

Hemma från stallet och har precis ätit lite, tagit en varm dusch och gjort mig helt klar inför kvällen. Nu ligger jag nere under täcket i sängen med lite bloggar uppe på olika flikar och såklart här för att kunna blogga till er. 
Som ni förmodligen såg, så joggade jag Hassan i paddocken idag i det fina vädret även fast klockan var närmare åtta. En lång framskrittning och därefter travade jag han i en lång form och flyttade, serpentiner för att lösgöra. Jobbade igenom honom också lite i galoppen, men annars blev resten trav. Han lyssnade bra och gick fint så jag är nöjd. Imorgon får han vila, det förtjänar han! 
 
Har haft en bra dag förövrigt med en tidig skoldag och det är ju alltid skönt, tänkte faktiskt snart sova då jag redan har skrivit en del inlägg så det räcker och hur skönt är det inte att sova redan vid tio, då lär jag ju vakna pigg och glad imorgon. Det låter ganska bra faktiskt så vi hörs helt enkelt mer imorgon, sov gott! Men innan ni går vill jag tacka er för statistiken idag, nu är vi verkligen påväg uppåt igen efter en liten blogg-svacka och jag tackar och bugar för att ni läser och kommenterar så flitigt, ni äger. 
 
Sötis ponnyn idag efter dagens ridpass sådär på kvällstvisten ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0