Andraapriltvåtusenfjorton

Godmorgon på er! Mår ni bra? Det gör verkligen jag, jag lever fortfarande efter gårdagens känsla från hoppträningen, bästa ponnyn. Livet leker verkligen just nu, allt är perfekt. Det säger jag inte för att skryta utan för att jag verkligen är glad och tacksam. 
Idag går jag en kort skoldag tills halv två, efter det ska jag träna vid fem. Löpträning + en timme fotboll, jobbigt men kul. Lite senare ikväll ska jag dra mig till stallet för att jogga Hassan, lugnt för att få jogga bort eventuell träningsvärk. Förmodligen blir det bara 30-40 minuter idag då han inte ska gå hårt. 
Sen är det plugg som gäller resten av kvällen, måste ta tag i veckans läxor idag. 
 
Hoppas ni har det bra och är beredd för att göra detta till den bästa dagen på veckan, gör något ni tycker om och njut av vardagen och sprid glädje till alla, gå med ett leende och säg något fint till någon. Det kan göra en persons dag! Ha en grym onsdag ♥
Gammal bild på sötis ponnyn.

Kommentarer
Postat av: Emma

Han är bara för söt :D <3

2014-04-02 @ 10:56:13
URL: http://guldponnien.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0