20 dagars listan

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta.
Dag 2 – En bild på min häst + 10 fakta.
Dag 3 – Något jag vill göra just nu.
Dag 4 – Mitt bästa träningstips.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat.
Dag 6 – Typ av hästar jag gillar.
Dag 7 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 8 – En bild från idag.
Dag 9 – En bild på mitt favoritställe.
Dag 10 – En bild tagen för 1 år sedan.
Dag 11 – En bild tagen för 2 år sedan.
Dag 12 – En bild tagen för 3 år sedan.
Dag 13 – Min bästa tävling.
Dag 14 – 10 minnesvärda händelser.
Dag 15 – 10 saker om min dröm-framtid.
Dag 16 – En favoritkänsla.
Dag 17 – En låt som får mig att gråta.
Dag 18 – Min drömhäst.
Dag 19 – Vad jag inte klarar mig utan.
Dag 20 – En enda önskan.
 
Nu har jag bestämt mig för att anstränga mig och göra en sådan här "lista" så att säga i hela 20 dagar. Lat som jag är kommer jag säkert glömma ett antal dagar, men alla 20 inlägg ska upp. Imorgon börjar jag och förhoppningsvis kommer det komma upp minst varann dag. Vill inte att hela bloggen ska innehålla detta så det blir nog en varann dag. Let`s start it!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0