14 april 2014

Godmorgon på er ♥

Måndag, påsklov, sol och värme är nog så jag vill beskriva dagen. Det är hur varmt som helst ute och solen skiner, det är påsklov och jag är verkligen taggad på påsklovet. Idag ska jag först och främst ut till stallet, Hassan har sin vilodag idag såhär två dagar efter tävlingen. Han behöver det nu tror jag, jag ska ut och fixa alla stallsysslor och mysa en massa med honom, härlig kvalitétstid bara vi två, skönt och välbehövligt. Ikväll har jag egentligen träning men är fortfarande lite smått sjuk, eller förkyld och snuvig med andra ord och jag vill inte bli sämre då det går åt rätt håll. Ska iallafall åka ner och kolla på förmodligen! 
Eftersom jag har en hel del tid över ska jag försöka fixa ihop min lilla blogghörna bättre, tända lite ljus och ta något gott bredvid mig för att skriva en massor med inlägg så det räcker åt länge, har börjat få ihop en hel del tankar och inspiration nu. 
 
Har inte alls sovit gott i natt, många tårar rann nerför min kind igår kväll och jag låg länge och pratade ut med mamma. Har varit väldigt orolig det senaste över Hassan, han mår väldigt, väldigt bra nu och är förmodligen helt frisk och kry då han är som vanligt men någonting sitter fast i hjärtat. Kan inte beskriva det men jag hoppas för alla mina tummar och tår att mina tankar släpper snart.. för det är inte roligt att inte veta om sin häst har någon inre skada som inte gör ont eller som inte märks av, tänk om hästar kunde prata alltså. 
Nu ska jag sluta upp och oroa mig, jag tror bara jag behöver få spendera ett par timmar i stallet hos Hassan och se hur bra han mår för att rensa tankar och få pussa på hans mule..
Vi hörs under dagen, inlägg kommer!
 

Kommentarer
Postat av: Victoria Brammeby

Låter skönt hihi! :D

2014-04-14 @ 13:40:28
URL: http://victoriab.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0