Veckoplanering Hassan & Fredman


Hassan:
 
Måndag: Rida lite överallt, kolla oss omkring. Dressyr och uteritt.
Tisdag: Dressyr/konditionsträning i paddocken
Onsdag: Uteritt
Torsdag: Vila
Fredag: Hoppning på gräsbanan/paddocken
Lördag: Uteritt, eventuellt rida till Fredman.
Söndag: Dressyr i ridhusetmycket skritt.
 
 
Fredman:
 
Måndag: ---
Tisdag: : Promenad ut i skogen + lite klättring
Onsdag: Körning ute i skogen
Torsdag: Vila
Fredag: Longering
Lördag: Vila, ev, träffa Hassan.
Söndag: Köra
 
Eftersom jag har skolan också hinner jag inte med Fredman alla dagar i veckan och KAN bli så att jag får hoppa över Fredman någon dag, men jag hoppas och tror att jag kan hålla detta nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0