Utvärdering av dagen

 Godkväll bloggen! Var en riktigt skön dag idag, varmt och soligt och spenderade hela kvällen på bästa sätt. Vi slutade sent idag så det var skönt att få komma hem sedan, åkte sedan direkt ut till stallet. Eftersom Hassan är den som tränas och tävlas regelbundet, så är det också han som prioriteras med träningen. Så jag hann inte med att motionera båda två, så Fredman fick vila och jag åkte bara förbi påväg hem från stallet och pussade på honom innan jag var tvungen att åka hem och dyka ner i plugg.
 
Jag red Hassan på gräsbanan och var otroligt nöjd och det var även andra ridpasset på nya stället, imorgon kommer det upp en inlägg där jag utvärderar och visar bilder från dagens pass. Mockade, fyllde vatten, gjorde all mat och allt sånt stalljobb efter också samt stretchade och smörjde han, så nu står han gott i boxen!
Imorgon får det bli en lugnare uteritt och torsdag vila, helt perfekt och jag måste tillägga att vi trivs toppenbra!
 
 En mysig bild från idag - 3 september 2013

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad fin bild! :D

Svar: Tack Lisa! ;D
julialinneaaxelsson.blogg.se

2013-09-04 @ 06:53:59
URL: http://lisalignell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0