Slicksten

Måste tipsa om dessa slickepotstenar som godis för hästarna, dom är riktigt bra som belöning samtidigt som dom får i sig vitaminer samtidigt. Hassan tycker dom är grymt goda och han blir riktigt söt om mulen efter det!
Jag använder det till allt, belöning efter ridpass och även innan, när jag lastar och så vidare.
Dom finns i alla möjliga olika smaker såsom vitlök, lakrits, äpple och några till! Jag har en mörkblå som är orginal, den smakar och luktar riktigt gott - laktrits!!
Så gå till närmsta ridsportsaffär och köp dessa, finns blandannat billigt på Ullared för 59:-
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Visst är dom bra! Jag har i mint nu, Dagmar älskaaar den verkligen! :D<3

Svar: Haha jaa <333 :D
julialinneaaxelsson.blogg.se

2013-09-07 @ 10:08:30
URL: http://oliviablankss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0