Mycket att berätta

Hejsan. Jag känner mig usel på det här med bloggningen, jag tänker på att blogga. Men jag gör det inte? Nu får det vara stopp, väll hemma SKA bloggen uppdateras. Jag har ett nytt "projekt" som nu är bestämt, när allt är klart kommer vi släppa det. Det kommer bli grymt, jag lovar er.
Snart så!!
 
Igår red jag Hassan hemma för första gången och jag blev nästan liten chockad. Han gick som en ren KLOCKA idag. Jag är tvärsäker på att detta kommer bli jävla *förlåt* grymt här- Första ridpasset, han går som om han verkligen kan det här.
Red på gräsbanan, paddocken, lite i ridhus och skrittade fram ute. Så jag testade lite allting och traven på gräsbana, då.. DÅ gick han fullständigt som en dröm. Gud!
 
Idag får vi se vad jag gör med honom, egentligen är det hoppträning för Emelie för det börjar idag. Men eftersom vi nyss kommit så hoppar jag över den denna gången, nästa gång kör vi. Ska försöka hoppa själv lite i helgen eller något sådant.
Får nog bli lite gott och blandat idag, skrittar ut en runda först och sen får vi helt enkelt se vad som väntar. Sedan ska jag försöka hinna med att åka förbi Fredman, blir isåfall klättring och en promenad för hand.
 
Slutar sent idag men direkt efter skolan åker jag hem och sedan direkt till stallet.
När jag kommer hem efter skolan så får det bli plugg en stund och sedan skriva grymma inlägg till er, bra ideé va?
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Fin blogg!

2013-09-03 @ 07:48:43
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0