Hoppträning på schemat 7 september

Godmorgon på er! Idag är det underbart fint väder och jag tror att denna dag kommer bli helt fantastisk, vad tror ni? 
Idag är det hoppträning för Sofia Björserud som står på schemat och det kommer bli riktigt kul, jag hoppas att det går bra såklart! Det är första gången jag hoppar nu på nya stället, så det blir rätt spännande! 
 
Jag och Hassan har bott in oss och vi båda stormtrivs verkligen, han har lärt känna ponnysarna han går med och allt är bara så himla bra, han går som en klocka på ridpassen och denna förändring gjorde han verkligen lugn och glad! Jag är så otroligt glad att allt funkar här, och ser framemot tiden här. 
Jag hoppar vid 16 men åker ut nu på dagen och spenderar dagen i stallet, mockar & gör alla stallsysslor och kolla på dom andra som hoppar, det är alltid lärorikt att se på andra. 
 
Kameran hänger med, alla folk är på plats och sina barn ska hoppträna, cafet är öppet och detta kommer bli en riktigt trevlig dag! 
'
Kolla min fina lilla kille <3

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Låter roligt! Tack detsamma (:

2013-09-07 @ 12:15:48
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0