Fredag & helg

Hej underbara ni! Nu är det äntligen Fredag och helg, äntligen kunna sätta sig ner i soffan och varva ner efter denna veckan! Så nu sitter jag i soffan och äter godis med datorn i knät, vilket är en perfekt fredagkväll. 
Idag red jag ett lungt pass på Hassan barbacka, lite dressyr på gräsbanan med fokus på mycket skritt, skänkelvikningar och halter samt igångsättningar. Han lyssnade riktigt bra, travade lite och tog en galopp oh sedan gav jag mig ut i skogen och skrittade av i ungefär 15 minuter efter - mysigt! 
 
Imorgon är första hoppträningen för tränare och det är för ingen mindre än.. Sofia Björserud. En framgångsrik hoppryttare som tävlar dom allra högsta klasserna inom eliten, så det ska bli riktigt kul och lärorikt framförallt. 
En riktig stalldag väntas imorgon och det är ju det bästa sättet man kan spendera en bra dag på! 
 
Nu ska jag kommentera lite bloggar, och verkligen skriva fina och peppande saker och ladda inför imorgon.
 
Jag och fina Myran!

Kommentarer
Postat av: Mariama

SV: Tack! :)
så otroligt fin blogg du har!:)
kram

2013-09-07 @ 07:21:50
URL: http://MariamaMbye.horseworld.se
Postat av: Sabina

Oj, vad roligt att du tycker så :) Jätte kul att du kommer kolla in bloggen min lite oftare =)

2013-09-07 @ 08:54:36
URL: http://smebacksflikka.blogg.se
Postat av: Ella ~ hopponnysarna

Åå, tack så himla mycket! Vad kul att höra!
Du är så grymt snäll och så go person!
Kram på dig♥

2013-09-07 @ 09:36:11
URL: http://hopponnysarna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0