8 September 2013

Godmorgon på er! Idag är det söndag och sista dagen på denna veckan, känns som om den här veckan har gått hur fort som helst, men men. Idag ska Hassan varvas ner efter gårdagens hoppträning, det var hur kul som helst och Hassan skötte sig perfekt även fast han blev otroligt pigg och stark, men vi hade sån övning och in i slutet var han riktigt riktigt fin. 
 
Sofia berömde honom verkligen över vilken fin och väldigt pigg och glad ponny jag hade, så kul att höra och Sofia är riktigt grym verkligen. Vi hoppade bana, olika linjer med olika galoppsprång, studs övade tempot mellan hindrena, han var iallafall riktigt taggad och glad men jag ser det som positivt. 
 
Idag ska han få en lugn uteritt, alla gångarter men lungt och mestadels skritt för att få sträcka ut på sig, sedan är det match i Lidköping i eftermiddag vid 3. Sen plugg resten av kvällen! 
 
Uppdatering kommer under dagen.
Jag och söta Erina i förra stallet, gostjejen <3
 
 

Kommentarer
Postat av: sonny

Du vill inte ha en header från mig , gör gratis

2013-12-21 @ 20:48:23
URL: http://sonnyandersson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0