4 september

Godmorgon alla fina bloggläsare!
Idag är det ännu en ny dag och onsdag väntas. Jag slutar tidigt idag så är hemma redan vid 2 idag vilket betyder att jag kommer till stallet fortare. Får skynda mig idag då jag har match vid 18.
En lugnare uteritt väntas för han idag, vilket jag tror blir riktigt skönt för honom! Gått 2 hårda dressyrpass nu.
Men nu ska jag dra mig till skolan, ha en grymt bra dag!
Bjuder på en bild när jag rider Jackpots, min bästaväns ponny som hon rider.
Grymt snygg är han, eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Lina Ericson Stahlin

Åååh snygga Jackpot :*

Svar: Ja eller hur, han är ju supersnygg!! :* Lucky you ;D
julialinneaaxelsson.blogg.se

2013-09-04 @ 12:53:35
URL: http://linaes.blogg.se
Postat av: Anonym

Men var fan har du händerna?

Svar: Lite för långt åt avundsjukhållet kanske? ;)
julialinneaaxelsson.blogg.se

2013-09-07 @ 20:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0