1 SEPTEMBER

Godmorgon på er, måste börja med att säga förlåt för den usla uppdateringen. Men jag har helt enkelt inte hunnit alls! Idag vaknade jag pigg och fräsch och detta kommer bli en underbar dag.
Idag är det den 1 september och redan nu en ny månad, detta året går så himla fort.
 
Hassan ska flyttas till nya stallet idag, allt är packat och klart och nu inpå under eftermiddagen landar vi på laxgården! Det är så grymt fint där och vi båda kommer stormtrivas hoppas jag. Nu är sommarbetet slut och därför blir det idag.
Idag är prio 1 att han ska få bo in sig, lära känna kompisarna och gå ute i hagen och få känna sig lugn och trygg. Han brukar oftast vara rätt lugn på nya platser!
 
Annars så är det bara stallet som gäller idag, att JAG är med honom och han vet att det. Eftersom vi har så starkt band nu och han litar på mig! Så vi åker ut och stannar där med honom, fixar saker till nya boxen och sedan hem och äta, sedan ut ikväll igen.
Nu ska jag ladda med grymma krafter inför denna dag.
 
 Min mysiga ponny ♥
 

Kommentarer
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

ååh härlig bild!<3

2013-09-01 @ 12:18:45
URL: http://enewe.blogg.se/
Postat av: Flipp

äger du hassan nu?:)

2013-09-01 @ 20:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0