Nu rockar vi PonnyPassion

Hej kära läsare! Nu är den andra gången gilt och jag är tillbaka på denna blogg, här kommer jag stanna ett bra tag framöver och jag är trött på byte av bloggar, om det inte dyker upp något underbart galet bra alternativ att byta blogg såklart, vilket det inte lär göra just nu. Nu är det vi en gång för alla igen!! 
Jag hoppas självklart att ni är lika taggade som jag är på att dra igång denna blogg. Jag ska ha roligt, vilket jag hoppas ni också kommer få ha så let`s go! Vill dock att ni ska veta en sak, jag ska åka skidor en vecka under jullovet nu men jag ska försök fixa en massa tidsinställda. 
Nu rockar vi jullovet, denna blogg och 2013 sista dagar innan nästa år som kommer bli riktigt grymt. 
Jag och min ponny Hassan har utvecklats så otroligt mycket sedan sist så jag har massa att visa er, vi är som ett helt nytt ekipage som har kommit ännu nämare varandra.
Puss & kram, nu kör vi!!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till med bloggen och Hassan, jag tror på dig Julia! ❤️

2013-12-21 @ 21:02:15
URL: http://idawoxlin.se/
Postat av: Kajza

Vad roligt! Lycka till!

2013-12-21 @ 21:28:23
URL: http://kajza.horseworld.se
Postat av: Sandra

fin bild!!:)

2013-12-21 @ 22:15:26
URL: http://nattstad.se/sandraviktorsson
Postat av: Anonym

Åh vad ni ska hålla på att byta bloggar , kan ni inte hålla er till en blogg?!

Svar: Det är inte jag som valde, hade jag fått bestämma hade det varit teamponnys för alltid så ta reda på fakta innan du kommenterar. Och det är mitt liv så jag byter bloggar så ofta jag vill, deg angår inte dig.
julialinneaaxelsson.blogg.se

2013-12-22 @ 11:18:28
Postat av: zuzanna

Det ska bli roligt att få läsa den här bloggen ! :) Den är jätte fin ! Får jag bara fråga, varför började du blogga själv igen ? Du behöver absolut inte svara på den frågan om du inte vill, och jag menar inte heller på något elakt sätt när jag frågar :) Utan det är mest bara kul att veta ! Jag brukar själv ha jätte svårt att veta vilken blogg jag ska blogga på, så jag förstår dig ! Kram :)

2013-12-22 @ 23:22:25
URL: http://nattstad.se/zuzanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0