Kvällen före julafton

Har precis slagit klart in alla julklappar, ätit och spelat dom två första rundorna av bingon i uppesittarkvällen! Det var riktigt spännande, blev nääästan 50 000 kr och en resa till Gran Canaria, men vi får hoppas på dom två sista rundorna istället! 
Hassan reds ett barbacka pass idag i ridhuset, var andra i ridhuset så jag blev aningen okoncentrerad, han var väldigt trött för den delen också sedan igår då jag hopptränade, kände att han var aningen var slö i benen också men när jag arbetat en längre stund i skritten blev han mycket bättre, var mest skritt idag med inslag av lite trav & en galopp åt båda varven. Jag red som en kratta, men han var duktig ändå! Jag fick inte den där känslan, men han gick bra mot slutet. Det blev ett lugnt pass idag, vilket han förtjänade och imorgon vilar han helt. 
Nu har han sitt röda jultäcke, sin röda gose grimma och en massa fint julpynt runt boxen. Jag har fått en sån jädra julkänsla! 
Ha en riktigt go kväll nu och ladda inför imorgon, det kommer bli så galet kul, är riktigt laddad på jul faktiskt :D  
En liten julhälsning från mig, mamma & storebror! 


Finaste ponnyskrutt från idag, hjärtat!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0