Min fina ängel ♥

Jag har aldrig i mitt hela liv ridit en shetlandsponny som du, du är det bästa som har hänt mig. Jag är så glad och lycklig att jag fick träffa dig, för det finns ingen som kan ersätta dig! Den personligheten, dom ögonen & den pälsen på vintern har absolut ingen, ingen, ingen, ingen. Det är något som gjort mig helt oslitbar ifrån dig. Jag klarar mig inte utan dig, det skulle inte gå. Det känns som du är det som gjort mig till något idag, det är du som har gett mig allt självförtroende jag har idag. Jag har lärt mig allt jag kan idag på dig, jag lovar dig precis allt.
Alla tusentals timmar jag suttit på din rygg, snart hela 7 år på din underbara rygg.
Du betyder allt för mig, då menar jag allt.
 
Det är ofattbart hur mycket man kan älska någon så mycket som jag älskar honom, han har varit mitt liv i snart 7 år - jag levde för honom. Vi har det där speciella bandet ingen någonsin kan bryta, jag kommer alltid tycka att du är det bästa som hänt mig, jag har ridit många grymt fina hästar och ponnys. Men detta bandet är speciellt, såhär har jag aldrig känt. Jag är så glad av att fortfarande se dig gå där i hagen, leva livet & veta att jag faktist betyder någonting för honom. Som den känslan när jag ropar på honom, han gnäggar tillbaks & går mot mig, jag blir varm i hela kroppen.
 
Detta inlägg blev riktigt känslosamt men jag känner detta nu, att jag behövde få skriva av mig alla mina tankar.
Jag älskar Hassan så grymt mycket och ni är dom bästa ponnysarna i världen, så tro inget annat. Hassan är också bäst!
Jag älskar dig över allt och alla, du är mitt liv ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0