Lite nytt

Hej igen alla fina! Ursäkta för uppdatering, men somsagt bloggen TeamPonnys jag och Lina driver är pausad för vi har mycket att göra. Även fast jag kände att jag ville blogga, så ibland får det bli så men det ska allt bli bättre! Jag ska uppdatera bra ändå!
 
Idag hade vi vår långa dag i skolan med idrott som sista passet så det var inte så farligt ändå, skönt skönt. Hassan fick vila idag och igår promenerades han bara. Han har tappat vänsterfram sko så vi väntar på hovslagaren men hon kommer om på torsdag som nästan är 1 dag så det är skönt att veta! Imorgon får jag se vad jag gör, men han ska inte ridas utan jag kanske tar en promenad på det mjuka kort eller bara en massa mys.
 
Nu laddar jag inför en ny dag imorgon, slutar tidigt och bara känslan att tänka på det är grym. Sen är det stallet på schemat direkt när jag kommer hem!
Kolla vad fin han är och vad fint han går, åh min dröm ♥
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Vad gullig du är, tack!

2013-08-28 @ 14:45:03
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0