25 augusti 2013

Hej allihopa! Nu är jag hemma efter en dag i stallet, Hassan fick sig ett hopp-pass i paddocken idag vilket gick suveränt! Kommer skriva ett inlägg separat om det med massa bilder. Dagen spenderades i stallet vilket är en perfekt dag och ett perfekt avslut på en bra vecka.
 
Nu har jag suttit och skrivit lite tidsinställda till er så vi börjar med en bra start och grym uppdatering! Sen hoppas jag verkligen ni vill följa mig på denna bloggen med mina 2 ponnysar. Det kommer bli super och jag hoppas på grymma läsare! Men det tror jag allt, för det brukar oftast bli riktigt bra.
Nu ska jag åka iväg ner på match och sedan kommer jag hem lite senare inpå kvällen! Resten av kvällen efter det får bli lugn för att ladda upp med nya krafter efter en riktigt bra vecka.
En bild från dagens hoppträning.
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Larsson

Om du ska satsa på denna bloggen? Hur blir de då med TeamPonnys? Kommer TP läggas ner? Svara gärna i ett inlägg :)

2013-08-25 @ 20:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0